dumdududidun!

God morgon kanske man ska säga!
Precis vaknat efter en tretimmars tupplur! Myspys. Drömde att det startade en stor brand över hela skellefteå och alla hade panik och flydde till sina bilar osv. Men jag tog det lugnt, trodde inte på brandalarmen. Men sen då jag plötsligt var på mitt hustak så såg jag elden! Och jag tog en jättestor snömaskin och sprutade elden full med snö så det slocknade! Jag blev typ vörsta hjälten och en surtant som bodde i samma byggnad kom upp och tackade och gav migtyp flera tusenlappar! Yeey.. haha.

Ikväll ska i alla fall ta igen för igår. Blev ju lite trams och festen slutade kring tio tiden.
Ikväll blir det lite lugnare (kanske?;)) hemma hos oss, en trevligt folk och god dricka! Sen blir det kaaanske Mollys om vi lyckas skrapa ihop pengar! Får väl se om det!

Förresten så har tydligen också någon skrivit mitt nummer i stan på någon busskur! Fuck you! Skaffa ett eget nummer.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jag som gjorde det för 5 år sen :$<3 /Calle

2010-09-11 @ 16:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0